.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلایه رئیس مجمع نمایندگان استان ؛
تقاضای دیدار مجمع نمایندگان با رئیس جمهور درسفر مازندران پذیرفته نشد!
شمال نیوز : دامادی خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان مازندران تقاضا کرده بودند که با رئیس جمهور در استان در سفر اخیر دیداری داشته باشند و نمایندگان مشکلات استان را مطرح کنند، برگزاری نشست مجمع نمایندگان مازندران با رئیس جمهور حداقل انتظاری بود که باید انجام می‌شد و نمایندگان نظرات مردم را به رئیس جمهور انتقال می‌دادند.....
شمال نیوز : رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اعلام اینکه مشکلات باغداران جدی است، گفت: تسهیلات 200 میلیارد تومانی دولت هنوز در اختیار باغداران قرار نگرفت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، محمد دامادی امروز در گفت‌وگویی ، درباره مشکلات باغداران استان، اظهار کرد: در جلسه‌ای که روز گذشته در اتاق بازرگانی استان با سورتینگ‌داران استان داشتیم، عنوان شد که مشکلات همچنان پابرجاست.

وی با اعلام اینکه بخشی از تلاش دولت قابل تقدیر است، افزود: همچنان ما مشکلات جدی در این بخش داریم، 200 میلیارد تومان تسیهلاتی که دولت قول پرداخت به باغداران را داد هنوز در اختیار آنها قرار نگرفت.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باغداران سه ماه قبل خسارت دیدند، بعد بخواهند 6 ماه دیگه وعده دریافت اعتبار و تسهیلات بدهند، این به نظر غیرمنطقی به نظر می‌رسد.

این مسؤول اضافه کرد: غیر از مشکل باغداران بحث عدم پرداخت خسارت به سیل‌زدگان و برف سنگین هنوز پابرجا است.

دامادی در ادامه با اشاره به پرداخت بدهی پیمانکاران توسط دولت از طریق ارائه اوراق که در این دولت باب شد، گفت: با این روش پروژه‌ها پیش نمی‌رود و گلایه‌مندی جدی در این ارتباط وجود دارد.

وی با اشاره به مشکلاتی که در راه ساری به تاکام وجود دارد، گفت: این محور قتلگاه مازندرانی‌ها و ساروی‌ها است و بسیار از پروژه‌ها مشابه این پروژه به کندی پیش می‌رود.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران خاطرنشان کرد: مجمع نمایندگان مازندران تقاضا کرده بودند که با رئیس جمهور در استان در سفر اخیر دیداری داشته باشند و نمایندگان مشکلات استان را مطرح کنند، برگزاری نشست مجمع نمایندگان مازندران با رئیس جمهور حداقل انتظاری بود که باید انجام می‌شد و نمایندگان نظرات مردم را به رئیس جمهور انتقال می‌دادند.

این مسؤول با اعلام اینکه اگر در ارتباط با زباله استان صحبت می‌شود، مربوط به یک نقطه از استان نیست، افزود: زباله در استان مشکلات جدی ایجاد کرد، این معضل در حال حاضر گریبانگیر مردم چهاردانگه و بابل است.

دامادی با بیان اینکه در بخش کشاورزی مشکلات جدی داریم، بیان کرد: انتظار است که به این قشر توجه ویژه شود.

وی با اعلام اینکه دولت وظیفه رفع مشکلات جامعه را برعهده دارد، گفت: قانون وظیفه دولت را مشخص کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 فروردين 1396
این نشان دهنده نفوذ زیاد شما نمایندگان استان است!
علی حقگو 26 فروردين 1396
آقای دامادی اولا شما که با تفکر آقای رییس جمهور نزدیک هستید وقعی به شما نگذاشت وای بر مردم عادی دوما بر روی قبری که مرده در آن نیست گریه نکنید به فرض هم جلسه را قبول میکرد اتقاقی نمی افتاد چرا که ایشان دیگر رییس جمهور نخواهد شد حتی طرفداران ایشان هم نا امید شده اند
iاحمد 26 فروردين 1396
اولا اوراق در مجلس و در بودجه آمده .دوما آقایان میتوانند در تهران هم این درخواست را انجام دهند .12نفر در آیین نامه داخلی مجلس اختیارات زیادی دارند تا هر وزیر یا حتی ریس دولت را به چالش بکشند .این گونه
مظلوم نمایی زمانش گذشته
اکبری از بابل 26 فروردين 1396
محمد دامادی تو که در صف اول استقبال کنندگان از حسن آقا بودی تو دیگه چرا گله میکنی ؟یعنی هنوز نفهمیدی این سفرهای آقا همش کشکه اومد رأی جمع کنه بره یعنی تو نفهمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 26 فروردين 1396
حق تان است همین شما نمایندگان بودید که چپ و راست رفتید اصلاح طلب اصلاح طلب گفتید این هم کلید شما
نا شناس 26 فروردين 1396
اقای دامادی ! سفر شتاب زده رییس جمهور محترم صرفا یک میتینگ انتخاباتی بوده و اگر قصد ایشان حل مشکلات مردم زحمت کش منطقه بود قطعا در سفرهای قبلی لحاظ میشد
احمد 25 فروردين 1396
اجازه جلسه نداد که سریع افتتاح کنه و برگرده.بد بختی اینه که این طرح هایی که افتتاح کرد،وجود نداره.طرح های سوادکوه یکی در بیمارستان شهدا زیرآب بود،این ساختمون هنوز پریز برق نداره چه طور افتتاح شده؟دومی کارخونه البرز مرکزی،جایی که کارگر و کارمند نداره و حتی یک نفر استخدامی نداره چه طور داره کار میکنه؟ ما به آقای روحانی رای دادیم که بهتر از قبلی کار کنه نگو کلا شبیه به هم هستن.اگه کسی حرف منو قبول نداره بیاد سوادکوه حرف های منو ببینه
محمد 26 فروردين 1396
محمد جان قرار نبود در این سفرها مشکلات مردم حل شود،چون این سفرها تبلیغاتی است و نمایندگان به فکر راه دیگر باشند. افتتاح چند باره دیگر عادت شده است مردم تصمیم خود را گرفتند و جواب این توهین ها را در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 خواهند داد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.108 seconds.